MARJAL DE CASTELLÓN

Divulgación del ecosistema de la marjal de Castellón.

1 de junio de 2008



VISITA AL TERME d'USERES (REFORESTACIÓ 2008)
El diumenge 1 de juny membres de l'Associació hem visitat el poble d'Useres i el seu terme, per a comprovar l'evolució dels arbres que es van plantar durant les jornades de reforestació, en una de les quals participarem el 16 de febrer.
Hem vist amb satisfacció com ha sobreviscut un percentatge molt alt d'arbres i com l'aigua caiguda en estes setmanes ha ajudat al creixement d'un mantell verd que dóna vida al paisatge entre tanta foscor, a més d'espontanis rierols i rambles amb un cabal d'aigua molt important.
Podeu veure les fotos de la visita en : http://picasaweb.google.es/sosmarjal/reforestacitermeduseres/


VISITA AL TÉRMINO DE USERAS (REFORESTACIÓN 2008)
El domingo 1 de junio miembros de la Asociación hemos visitado el pueblo de Useras y su término, para comprobar la evolución de los árboles que se plantaron durante las jornadas de reforestación, en una de las cuales participamos el 16 de febrero.
Hemos visto con satisfacción como ha sobrevivido un porcentaje muy alto de árboles y como el agua caida en estas semanas han ayudado al crecimiento de un manto verde que da vida al paisaje entre tanta oscuridad, además de espontáneos riachuelos y ramblas con un caudal de agua muy importante.
Podeis ver las fotos de la visita en : http://picasaweb.google.es/sosmarjal/reforestacitermeduseres/

0 comentarios:

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio