MARJAL DE CASTELLÓN

Divulgación del ecosistema de la marjal de Castellón.

9 de julio de 2007




FOTO DE LA RUTA DE SENDERISME PER LA MARJAL DE CASTELLÓ


Hola amics de la Marjal, el diumenge 8 de juliol tal com estava previst vam fer la ruta de senderisme per la Marjal de Castelló. Aprofite l'ocasió per agrair al veïnat del Parc del Meridià que puntualment ens van obrir les portes per poder accedir i conéixer aquest indret tan poc conegut. Ahi va la foto del grup i l'enllaç d'un àlbum molt complet de les fotos que va fer durant la ruta el nostre amic Jose María, on podem veure paisatges veritablement bonics i representatius de la nostra Marjal. (http://picasaweb.google.es/jmrambla3/GLesMarjalsDeCastell/)

Gràcies a tots els amics que ens van acompanyar i pel vostre recolzament.



FOTO RUTA DE SENDERISMO POR LA MARJAL DE CASTELLÓN

Hola amigos de la Marjal, el domingo 8 de julio tal como estaba previsto hicimos la ruta de senderismo por la Marjal de Castellón. Aprovecho la ocasión para agradecer al vecindario del Parque del Meridiano que puntualmente nos abrieron las puertas para poder acceder i disfrutar de este lugar tan poco conocido.

Ahi va la foto del grupo y en enlace de un album muy completo de las fotos que hizo durante la ruta nuestro amigo José María, donde se pueden ver paisajes verdaderamente bonitos y representativos de nuestra Marjal. (http://picasaweb.google.es/jmrambla3/GLesMarjalsDeCastell/)

Gracias a todos los amigos que nos acompañaron y por vuestro apoyo.

1 comentarios:

  • A las 12/11/08 , Anonymous Anónimo ha dicho...

    Keep up the good work.

     

Publicar un comentario

Suscribirse a Enviar comentarios [Atom]

<< Inicio