MARJAL DE CASTELLÓN

Divulgación del ecosistema de la marjal de Castellón.

25 de abril de 2009


COMUNICAT DE LA JUNTA DE l'ASSOCIACIÓ d'AMICS DE LA MARJAL DE CASTELLÓ
La Junta de l'associació lamenta profundament i en especial la que subscriu com responsable del mateix, de l'error de transcripció comés en els cartells anunciadors en valencià de la Volta celebrada el 25.04.09, en la que s'indicava erròniament que l'hora d'eixida era a les 9.00 h i no a les 8.30 h. hora real establida, tal com s'havia indicat en la resta de cartells en castellà, mailing i mitjans de comunicació, demanem disculpes per este error, per les molèsties i contratemps que segur ha causat aquelles persones interessades a participar i no han pogut i a totes aquelles que no han pogut acompanyar-nos durant la primera part del trajecte. Agraïm la seua comprensió i preguem novament disculpen l'errada.
C.B. (Pdta.)

COMUNICADO DE LA JUNTA DE LA "ASSOCIACIÓ D'AMICS DE LA MARJAL DE CASTELLÓ"
La Junta de la asociación lamenta profundamenta y en especial la que suscribe como responsable del mismo, del error de transcripción cometido en los carteles anunciadores en valenciano de la Vuelta celebrada el 25.04.09, en la que se indicaba erróneamente que la hora de salida era a los 9.00 h y no a los 8.30 h. hora real establecida, tal como se había indicado en el resto de carteles en castellano, mailing y medios de comunicación, pedimos disculpas por este error, por las molestias y contratiempos que seguro ha causado aquellas personas interesadas en participar y no han podido y a todas aquellas que no han podido acompañarnos durante la primera parte del trayecto. Agradecemos su comprensión y rogamos nuevamente disculpen el error.
C.B. (Pdta.)


II VOLTA A PEU PER LA MARJAL DE CASTELLÓ
Hui hem celebrat la II Volta a peu que ha transcorregut per l'itinerari indicat i en un ambient molt agradable, lamentant tal com hem indicat l'incident sobre l'error en alguns cartells sobre l'horari d'eixida.
Des d'ací volem agrair la bona acollida de la Volta per part dels participants durant tot el trajecte, l'atenció per part de l'Associació de Veïns del Meridià i la col·laboració dels agents de la Policia Local que han vetlat per la nostra seguretat. Gràcies a tots.

"II VOLTA A PEU PER LA MARJAL DE CASTELLÓ"
Hoy hemos celebrado la II Vuelta a pie que ha transcurrido por el itinerario indicado y en un ambiente muy agradable, lamentando tal como hemos indicado el incidente sobre el error en algunos carteles sobre el horario de salida.
Desde aquí queremos agradecer la buena acogida de la Vuelta por parte de los participantes durante todo el trayecto, la atención por parte de la Asociación de Vecinos del Meridiano y la colaboración de los agentes de la Policía Local que han velado por nuestra seguridad. Gracias a todos.

14 de abril de 2009


(foto: Corba marina grossa al vespre-Camí Bomboi)
ITINERARIS DIDÀCTICS PER LA MARJAL DE CASTELLÓ
Amb motiu de la Festa per la Llengua celebrada a Castelló el passat 5 d'abril de l'actual, s'ha elaborat i editat una xicoteta publicació sobre itineraris didàctics per la Marjal de Castelló que segur seràn de gran interés per a tots i totes els/les docents, associacions de mares i pares d'alumnes i públic en general que vullguen visitar la Marjal des d'un punt de vista pedagògic, lúdic i mediambiental.
Estos itineraris estan inclosos en una wiki de la marjal, des d'on podeu contactar amb el seu creador, a més de participar-hi. Vos animem a visitar-la per la seua qualitat i interés: http://lamarjal.wikispaces.com/ i esperem veure-vos prompte visitant la zona.
Felicitats per la iniciativa i pel magnífic resultat.

ITINERARIOS DIDÁCTICOS POR LA MARJAL DE CASTELLÓN
Con motivo de la Fiesta por la Lengua celebrada en Castellón el pasado 5 de abril del actual, se ha elaborado y editado una pequeña publicación sobre itinerarios didàcticos por la Marjal de Castellón que seguro seràn de gran interés para todos y todas las docentes, asociaciones de madres y padres de alumnos y público en general que quieran visitar la Marjal desde un punto de vista pedagògico, lúdico y medioambiental.
Estos itinerarios están incluidos en una wiki de la marjal, desde donde podeis contactar con su creador, además de participar en la misma. Os animamos a visitarla por su calidad e interés: http://lamarjal.wikispaces.com/ y esperamos veros pronto visitando la zona.
Felicidades por la iniciativa y por el magnífico resultado.
(foto:Cormorán grande al atarceder.-Camino Bomboi)